مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

استفن وینکلمن به لامبورگینی برمی گردد

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰ ق.ظ

به نظر می رسد تیم مدیریتی آئودی ، نوعی واسطه بین فولکس واگن و لامبورگینی ، این تصمیم را گرفته است.مدیر عامل بوگاتی ، آقای وینکلمن ، باقی خواهد ماند و همزمان هدایت هر دو شرکت را بر عهده دارد.

ماه گذشته اعلام شد که استفانو دومنکالی ، مدیر عامل فعلی برند لامبورگینی ، از سال آینده مسابقات فرمول 1 را اجرا می کند و لامبورگینی را ترک می کند.

آقای وینکلمن به مدت 11 سال سمت مدیرعاملی لامبورگینی را بر عهده داشت و پس از تصدی سمت ریاست آئودی اسپورت خیلی زود مدیرعامل جدید بوگاتی شد.
قبل از پیوستن به بوگاتی ، آقای وینکلمن مدیر عامل لامبورگینی بود

پیش از این شایعات زیادی در مورد فروش مارک بوگاتی به شرکت تازه تأسیس کروات ریماک ، تولید کننده ابرخودروهای الکتریکی وجود داشت.

فولکس واگن همچنین قصد دارد لامبورگینی و دوکاتی را به فروش برساند. گروه بزرگ فولکس واگن مالک بوگاتی ، لامبورگینی ، دوکاتی ، آئودی ، بنتلی ، پورشه ، اشکودا و سئات است.

هربرت دیس ، مدیر عامل فعلی فولکس واگن ، مشتاقانه منتظر است تا رابطه حقوقی و مالی خود را با طرف ایتالیایی به شکلی متفاوت دنبال کند. زیرا این شرکت به دنبال تولید خودروهای برقی است و برای انجام این کار به هزینه زیادی نیاز دارد. حتی بنتلی اعلام کرد که تمام محصولات آن در دهه آینده کاملاً برقی خواهد بود.

در هر صورت ، باید دید که تولید بسیاری از محصولات الکتریکی چه لطمه ای به شرکت های گروه فولکس واگن وارد خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که رابطه فولکس واگن با شرکت های تابعه آن فقط مالی نیست و قسمت عمده ای از تولید و مهندسی فولکس واگن در دست این شرکت ها است.

منبع خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی