مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

پیوند داخلی در Yoast SEO

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۳ ب.ظ

نسخه رایگان Yoast SEO شامل چندین بررسی و ویژگی برای کمک به شما در بهبود پیوند داخلی است.

در سطح پست ، پلاگین Yoast به شما اطمینان می دهد که به پیوندهای داخلی فکر کنید. در متاباکس پلاگین ، ارزیابی پیوند داخلی Yoast SEO بررسی می کند که آیا در متن خود پیوندهایی به سایر صفحات در وب سایت خود ایجاد کرده اید یا خیر. همچنین بررسی می کند که آیا این پیوندها دنبال می شوند یا دنبال نمی شوند.

بررسی لینک داخلی
برای دریافت گلوله سبز برای این بررسی ، لینک سازی داخلی متنی را به محتوای مرتبط در سایت خود اضافه کنید.

شمارنده پیوند متنی
اگر Yoast SEO را نصب کرده باشید ، در مرور کلی پست خود ابزاری مفید به نام شمارنده پیوند متن خواهید داشت. این ابزار پیوندهای داخلی یک پست و پیوندهای داخلی اشاره به یک پست را شمارش می کند. این تجسم می کند که کدام پست ها باید پیوندهای بیشتری دریافت کنند. این همه به شما کمک می کند تا به طور هدفمند بر روی ساختار سایت خود کار کنید.

پیوند داخلی آسان با Yoast SEO Premium
پیشنهادات مربوط به پست ها
افزونه Yoast SEO Premium ما با استفاده از ابزار پیشنهاد پیوند داخلی ، که به شما کمک می کند پست های مرتبط را برای پیوند دادن پیدا کنید ، بهبود ساختار پیوند داخلی شما را بسیار آسان تر می کند. هنگام نوشتن پست ، می توانید بلافاصله با کشیدن پیوند به ویرایشگر ، به یک پست مرتبط پیوند دهید. پیشنهادات را در نوار کناری Yoast SEO در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد:

پیشنهادات پیوند داخلی در نوار کناری Yoast SEO
بلوک کودک و خواهر و برادر
در ویرایشگر بلوک وردپرس نیز می توانید به راحتی صفحات کودک و خواهر و برادر را با Yoast SEO premium پیوند دهید. اگر می خواهید مطمئن شوید که همه صفحات کودک و خواهر و برادر را به هم پیوند داده اید ، فقط بلوک خواهر و برادر یا زیرصفحه ها را انتخاب کنید ، آن را به پست خود اضافه کنید و کارتان تمام شد. البته ، این فقط برای انواع پست سلسله مراتبی کار می کند.


فیلتر محتوای یتیم
برای یافتن پست هایی که به آنها پیوند داده نمی شود ، Yoast SEO Premium دارای فیلتر محتوای یتیم است. این ویژگی به شما امکان می دهد پست ها و صفحات دیگر وب سایت خود را به کدام پست ها و صفحات پیوند دهید. با استفاده از فیلتر ، یافتن پست های مهمی که نیاز به پیوندهای داخلی ورودی بیشتری دارند یک تکه کیک است!

Premium بروید و این ویژگی ها را باز کنید!

این ویژگی ها را باز کنید و با Yoast SEO Premium به تمام دوره های SEO ما دسترسی رایگان داشته باشید:

برو مطالب خود را پیوند دهید
بدون پیوند ، محتوای شما نمی تواند رتبه بندی کند! با یک استراتژی پیوند داخلی جامع ، می توانید نشان دهید که کدام یک از مطالب مرتبط هستند و کدام یک از مقالات شما بیشتر آموزنده و با ارزش هستند. اگر از دستورالعمل های موجود در این پست پیروی کنید ، Google و کاربران سایت شما را بهتر درک می کنند ، که به نوبه خود شانس رتبه بندی شما را افزایش می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۰
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی