مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ممکن است برای شما اتفاق بیفتد که وقتی کاری را انجام می دهید ، احساس کنید که کار شما هرگز تمام نشده است ، یا به عبارت دیگر ، همیشه روند بی حد و حصر کار را احساس می کنید و برای انجام آن کار باید هفته ای چند ساعت وقت بگذارید.

برای مقایسه بهتر فعالیت خود با سایر کارمندان در دنیا ، بهتر است نگاهی به طولانی ترین ساعات کار در جهان داشته باشید. در این مقاله ، با استناد به اطلاعات سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، لیستی از کشورها با بیشترین ساعات کار در جهان با استفاده از اطلاعات مربوط به کارهای آزاد تمام وقت و پاره وقت جهان برای مزد و حقوق پرداخته شده است. کارمندان در جهان بود.

مواضع مختلفی در مورد کار وجود دارد. برخی معتقدند که کار زیاد در طول روز منجر به بیزاری از کار و خستگی می شود و زندگی را برای فرد دشوار می کند. بهتر است فرد تعادل بین کار و سایر امور زندگی را حفظ کند. از طرف دیگر ، برخی معتقدند که کار و کار در منطقه مورد علاقه می تواند به زندگی معنا ببخشد و فرد را از سردرگمی نجات دهد.

به همین دلیل است که آنها در مورد عباراتی مانند 9to5 و "من از زمانی که چشمهایم را باز می کنم تا زمان بسته شدن کار کرده ام" صحبت می کنند. اما توزیع ساعات کار در جهان نامتوازن است و مردم در بسیاری از کشورها بیش از دیگران کار می کنند. برای دیدن لیست کشورهای دارای بیشترین ساعت کار در جهان بیشتر بخوانید.

آلمان به طور متوسط 26.1 ساعت در هفته است

دانمارک 26.7 ساعت در هفته

نروژ با 27.2 ساعت کاری در هفته

هلند با 27.5 ساعت کار در هفته

سوئد با 28.3 ساعت کاری در هفته

لوکزامبورگ با 28.9 ساعت کاری در هفته

اتریش 29 ساعت در هفته است

فرانسه 29.2 ساعت کاری در هفته دارد

انگلیس 29.5 ساعت کاری در هفته دارد

بلژیک: 29.6 ساعت کاری در هفته

فنلاند 29.8 ساعت کاری در هفته دارد

سوئیس با 29.9 ساعت کاری در هفته

اسلوونی با 30.7 ساعت کاری در هفته

لیتوانی 31 ساعت کار در هفته دارد

استرالیا 31.9 ساعت کاری در هفته دارد

ژاپن با 32.2 ساعت کاری در هفته

اسلواکی 32.5 ساعت کاری در هفته دارد

لتونی 32.6 ساعت کاری در هفته دارد


منبع
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۶
کریم باوی

انتخاب ساعت هوشمند برای خرید از بسیاری جهات همان انتخاب ساعت مچی معمولی است. برخلاف تلفن هایی که در طول روز بیشتر اوقات در جیب شما هستند ، یک ساعت هوشمند همیشه در دست شماست و باید زیبا و زیبا باشد. به طور کلی ، در ساعت های هوشمند ظاهر تا حدی مهمتر از مشخصات سخت افزاری است.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۴
کریم باوی


تیم DxOMark اخیراً دوربین Galaxy Note 20 Ultra را مورد بررسی قرار داده است. اما این گوشی انتظارات را برآورده نکرد. پرچمدار جدید سامسونگ با امتیاز کلی 121 در رتبه 10 در DxOMark قرار گرفت.

توجه داشته باشید ، بد نیست بدانید که Samsung Galaxy S20 Ultra یک درجه بالاتر از این گوشی است.
مشخصات دوربین فوق العاده گلکسی نوت 20

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری و فوکوس خودکار تشخیص فاز با فوکوس لیزر
دوربین تله ای 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری و فوکوس خودکار
دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی
فلاش LED
ضبط فیلم 8K 4320p / 24fps ، ضبط فیلم 4K 2160p / 60fps

در حالی که سامسونگ دوربین های متنوعی را برای پرچمدار خود در نظر گرفته است ، اما طبق گفته تیم DxOMark ، این دوربین ها مشکلات زیادی داشته اند. سر و صدا در شرایط کم نور اصلی ترین مشکل بزرگنمایی و تمرکز بود.

با این حال ، عملکرد کلی دوربین اصلی فوق العاده گسترده و فوق العاده گسترده با رنگ های عالی ، طبیعی ، نوردهی بسیار دقیق و فوکوس خودکار عالی عالی توصیف شده است.

DxOMark همچنین در توضیحات خود ادعا کرده است که عکسهای سلفی گرفته شده توسط دوربین اصلی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و عکسهای گرفته شده توسط آن مشابه عکسهای S20 Ultra است.

نتایج بدست آمده با دوربین تله خیلی راضی کننده نبود. چون در هنگام بزرگنمایی 4 برابر جزئیاتم کم شد. با این حال ، کیفیت عکسبرداری شب با ارائه خوب ، کیفیت رنگ و سطح جزئیات قابل قبول بود.

منبع خبر
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۶
کریم باوی

درخشش GeForce RTX 3090 در مخلوط کن توسط وب سایت مدولار مشخص شد. گفته می شود گرافیک 1499 دلاری انویدیا تا 20 درصد سریعتر از GeForce RTX 3080 در همان معیار است.

 

همین دیروز ما یک بررسی فاش شده از GeForce RTX 3090 منتشر کردیم که نشان می داد این کارت فقط 10٪ بهتر از RTX 3080 عمل می کند. منتقدان غالباً داده های معیار (غیر بازی) را با Videocardz به اشتراک گذاشته اند که تفاوت حداقل 20٪ بین این دو تصویر را نشان می دهد. این کاملاً انتظار می رود زیرا این کارت گرافیک دارای 10496 هسته است که 1.2 برابر بیشتر از 3080 هسته است.

 

گرافیک GeForce RTX 3090

 

NVIDIA GeForce RTX 3090 قرار است سریعترین کارت گرافیک موجود باشد و مشخص است که هیچ چیز نزدیک نمی شود (احتمالاً). این مدل بسیار سریعتر از GeForce RTX 2080 Ti است که بر اساس معماری Turing ساخته شده است ، اما سرعت برای کارت با این اندازه کافی نیست. RTX 3090 دارای هسته های بیشتر ، بیش از دو برابر حافظه و کارایی بالاتر است ، به علاوه هسته بعدی Ray Tracing و Tensor که واقعاً یک کارت گرافیک نسل بعدی است.

 

در قلب کارت گرافیک ، تراشه GA102 را مشاهده خواهیم کرد. GPU یکی از بسیاری از مدل های آمپر است که در گروه بازی ها ارائه می شود. GA102 سریعترین تراشه بازی است که انویدیا تاکنون تولید کرده است. این گرافیک براساس فناوری ساخت 8 نانومتری سامسونگ ساخته شده است که به طور خاص برای انویدیا طراحی شده و 28 میلیارد ترانزیستور را در خود جای داده است. ابعاد این مدل 628 متر مربع است و پس از Turing TU102 آن را به دومین تراشه بازی تولیدی تبدیل می کند.

 

هسته های سایه بان جدید آمپر تا 2.7 برابر سریع تر ، هسته های Ray Tracing تا 1.7 برابر سریعتر و هسته های جدید تنسور 2.7 برابر سریعتر از نسل تورینگ هستند. مراکز RT نسل دوم شتاب دهنده های دستگاه ردیابی مخصوص دستگاه هستند که قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می دهند.

 

در مورد کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3090 ، ما برای دیدن 10496 هسته CUDA نهایی کردیم و 82 واحد SM را در پرچمدار خود قرار دادیم. علاوه بر این ، همانطور که گفتیم ، CUDA Graphics Core 3090 با هسته های RT و تنسوری جدید و البته ماژول های SM یا پردازنده های چند جریان جدید ارائه می شود.

 

از نظر حافظه ، می بینیم که GeForce RTX 3090 با بیش از دو برابر RTX 2080 Ti ، گامی بزرگ به جلو برداشته است. این گوشی پرچمدار به حافظه ویدیویی 24 گیگابایتی مجهز است و پهنای باند گسترده ای برابر 1 ترابایت در ثانیه را ارائه می دهد.


بیشتر بخوانید: GeForce RTX 3090 در مخلوط کن می درخشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۲
کریم باوی