مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

راهنمای خرید ساعت جی شاک

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۵۲ ب.ظ

به Brand Breakdown ، مجموعه ای از راهنماهای جامع اما آسان برای شرکتهای مورد علاقه خود ، با آمار و اطلاعاتی که به طور متوسط ​​در صفحه "درباره" پیدا نخواهید ، خوش آمدید.

به وب سایت Casio G-Shock بروید و 300 ساعت شخصی را پیدا خواهید کرد. سوپرمدل ها را فیلتر کنید ، نزدیک به 292 مانکن دارید که در ده مجموعه قرار گرفته اند.

ما می توانیم براساس قیمت فیلتر کنیم ، اما هنوز نمی دانیم که هیچ یک از این ساعت ها چه کاری انجام می دهند. در حقیقت ، به نظر می رسد که حتی کاسیو نیز در ادامه برنامه های G-Shock مشکل دارد. وب سایت آنها احتمالاً قابل درک است ، نه کوچکترین.


فقط از فروشگاه G-Shock که کاملاً مجهز است بازدید کنید و متوجه می شوید که رو به رو شدن این جانور هیچ کاری برای اهلی کردن آن نمی کند. و همه مدل ها را به یکباره در هیچ فروشگاهی پیدا نخواهید کرد ، هرچه دوست دارید امتحان کنید.

جی شاک همیشه جزو گرانترین نوع ساعتهای دیجیتال بوده است. اگر دوست دارید که لیست ساعتهای گران حی شاک را مشاهده کنید می توانید از سایت کوک باش اقدام کنید و گرانترین ساعتهای جی شاک را مشاهده و سپس برای خرید اقدام کنید.

چاره ای نیست: مجموعه G-Shock گسترده ، پیچیده و پر زرق و برق است. کاسیو به اندازه کافی جی شوک ایجاد می کند تا بتواند یک جامعه دانشگاهی خشن را راضی کند (آنجا با افراد دزدکی حرکت می کند) ، و کاسیو همچنین به بسیاری از افراد حرفه ای که به قطعات زمانه تخریب ناپذیر ، پرسنل نظامی که تحت مراقبت نبوده اند ، ورزشکاران در حال تمرین و افراد دیگر خدمت می کند. در فضای باز ، و حتی اسکی بازان ، موج سواران و رقصندگان.


بیایید دو جی شوک بعدی را در نظر بگیریم تا فقط محدوده موجود را درک کنیم. اولین مدل 750 دلاری Master of G G Mudmaster است که یک هیبرید دیجیتال / آنالوگ ترکیبی آماده جنگ است و قدرت بیشتری نسبت به تلفن هوشمند شما دارد.

مورد دوم نسخه محدود Hotei از مجموعه 7 Lucky Gods Collection با قیمت 150 دلار است که به نظر جالب و مطبوع می رسد اما مانند همه G-Shocks به سختی ناخن ها است. همچنین ، Hotei پیش فروش شده است و احتمالاً در انجمن های nerd با چند برابر قیمت اصلی به فروش می رسد. دو مخاطب کاملاً متفاوت ، دو ساعت کاملاً متفاوت.

در اینجا معضل تجزیه و تحلیل G-Shock نهفته است: این مسئله به همان اندازه که یک سرباز استتار پوش در خارج از منزل مشغول خدمت است همانطور که برای یک معتاد انیمیشن 13 ساله در حومه توکیو جذاب است.

آنچه این دو جامعه به ظاهر متفاوت در G-Shock را متحد می کند این است که هر دو تصورات خود را در مورد این ساعت ها فراگیر می کنند و هر دو دوام ، کارایی و ظرافت بی نظیری را می طلبند.


بنابراین بیایید این حیوان را از یک ترکیب معروف به G-Shock برش دهیم و در طول مسیر تا حد ممکن پوست آن را جدا کنیم. اولین چیزی که باید تشخیص دهیم این است که بسیاری از شماره های مرجع عجیب و غریب فقط روشهای رنگی جایگزین برای بسیاری از مدلهای G-Shock هستند. این به ساده سازی کارها کمک می کند ... کمی.

سپس مدلهای تمام دیجیتال ، مدلهای ترکیبی آنالوگ / دیجیتال و همچنین تعداد زیادی مدل فقط آنالوگ وجود دارد.

شکاف آنالوگ / دیجیتال جایی بود که کاسیو پیشنهادات G-Shock خود را شکسته است ، بنابراین ما این راهنما را در سه دسته اصلی گروه بندی کرده ایم: فقط دیجیتال ترکیبی ، آنالوگ / دیجیتال و کاملاً آنالوگ. این یک شروع است.

تقریباً تمام G-Shocks دارای کرنومتر ، تایمر شمارش معکوس ، نور پس زمینه و مقاومت در برابر آب تا 200 متر هستند. علاوه بر این ، کاسیو به طور بی وقفه در سبک و عملکرد عالی است ، از مدل هایی با ارتفاع سنج روکش رزین و بار سنج بار گرفته تا ساعت اتمی فلز گرانبها که نشان دهنده مسافران دو زمانه جهان است. این راهنما باید به شما کمک کند تا به راهی (یا 10) که برای شما مناسب است بروید.

دیجیتال جی شاک

این مدل ها فاقد دست آنالوگ هستند و بدین ترتیب به اولین شوک های G که در سال 1981 از روی صفحه نقاشی طراح مشهور کاسیو Kikuo Ibe پدیدار شد ، برمی گردند. آنها از واحدهای کوچک به سبک یکپارچه تا برخی از وحشی ترین ارواح در محدوده G-Shock متغیر هستند.

 

گرانترین ساعت جی شاک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۱
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی