مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

بهترین ساعت هوشمند 2020 چیست؟

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ


مانند دامنه GTS ، شما همچنان ردیابی استرس ، SpO2 و نظارت بر ضربان قلب را دارید.Active 2 در مقایسه با Galaxy Watch 3 کوچکتر و ارزان تر است - و با یک بند سیلیکونی برای کاربران اسپرت کاملا طبیعی است.با گزینه های سایز 40 و 44 میلی متر ، برای اکثر مچ ها مناسب است و هر دو دارای نمایشگرهای درجه یک معمولی هستند.

بهترین ساعت هوشمند در جهان چیست؟


در جلو و ردیابی ورزشی و ردیابی تناسب اندام ، با ضربان قلب نوری در هواپیما ، GPS داخلی و یک مربی جدید برای کمک به شما در حرکت سریعتر و ساعتهای هوشمند دنیا سریعتر ، این حالت بیشتر است.و ویژگی های جدید Galaxy Watch 3 را در به روزرسانی اخیر به ارث برده است.این اولین حسگر SpO2 است تا میزان اشباع اکسیژن خون را تحت نظر داشته باشد و ECG را برای بررسی ریتم قلب شما در مورد احتمال بروز Afib حفظ می کند.99 پوند گرانتر است ، اما صفحه نمایش همیشه روشن باعث می شود که ارزش انتخاب Apple Watch SE را داشته باشد.

5 ساعت هوشمند لوکس برتر


متأسفانه ، این همان داستان باتری Apple Watch است. اما از خود بپرسید که چقدر به SpO2 و ECG اهمیت می دهید.این به عنوان یک ردیاب خواب و مانیتور ضربان قلب ممتاز است ، و دارای ECG برای تشخیص Afib ، SpO2 است که با ردیابی خواب برای تشخیص اختلالات خواب ، یک سنسور فعالیت الکترودرمال برای تشخیص استرس و حتی یک سنسور دما برای تنظیم شما مرتبط است.

بهترین ساعت هوشمند 2020 چیست؟


شما با دما و ضربان قلب در حالت استراحت ، میزان تنفس ، اشباع اکسیژن و تنوع ضربان قلب روبرو می شوید که همه در یک صفحه نمایش داده می شوند.انتقاد این است که هیچ تحلیلی از این داده ها انجام نمی شود ، اما اگر نمودارها را دوست دارید ، برنامه Fitbit دارای کد مادر است. پشتیبانی از Fitbit Pay بسیار ناچیز است ، در حالی که گالری ساعت مچی بسیار نرم و پر از برنامه های پولی با روند پرداخت عجیب و غریب است.اما شما تقریباً شش روز عمر باتری و شارژ سریع سریع دارید.

با به روزرسانی متوسط ​​Fitbit Versa 2 ، نسخه 3 اکنون کمانچه دوم ساعت سلامتی Fitbit Sense را بازی می کند.اگر مثل Apple Watch SE نباشید ، اطلاعات زیادی در مورد ECG و Afib ، استرس و دمای بدن نمی خواهید. همچنین شارژ سریع بسیار خوبی دارد که می تواند در مدت زمان 10 دقیقه به یک روز دوام بیاورد.و هنوز یک هفته عمر باتری دارید که واقعاً عالی است و همچنین از بهترین ویژگیهای اصلی ردیابی تناسب اندام Fitbit بهره مند می شوید.

این به معنی نظارت درجه یک روی خواب با یک نمره خواب تنها ، تشخیص تمرین و انبوه مشخصات ورزشی است.اما Fitbit Pay وجود دارد و می توانید از بین مچ دست ها ، کنترل های صوتی Alexa و Google Assistant را انتخاب کنید.این یک ساعت هوشمند خوب با تمرکز بر تناسب اندام است و برنامه Fitbit یکی از بهترین مکان ها برای حفظ سلامت شماست.Huawei Watch GT2e نسبت به مدل قبلی خود GT2 چندان قابل ارائه نیست و از یک طراحی بصری کمی اسپرت تر استفاده می کند.

این سیستم عامل Lite را به جای Google Wear OS اجرا می کند ، اما یک ساعت هوشمند واقعاً با برخی از ویژگی های تناسب اندام و سلامتی بسیار هوشمند است که به ویژه برای کاربران تلفن های هوشمند Android توصیه می شود.صفحه نمایش 1.و این بدان دلیل است که GT2e در واقع برای رانندگان بسیار خوب است ، به لطف تعداد زیادی معیار اندازه گیری ، صفحه نمایش واضح و Firstbeat’s VO2 Max و آمار بازیابی.عمر باتری در 14 روز عالی است ، دقت ضربان قلب در سطح متوسط ​​خوب است و تمرینات در برنامه به خوبی پیگیری می شوند. برای کاربران iOS این برنامه کمی پخته و لخت احساس می کند و ما با احتیاط ادامه می دهیم.

این یک ساعت هوشمند زیبا با صفحه نمایش خنده دار 1. این می تواند برخی از آمار پیشرفته را تضعیف کند ، اما توصیه ما به کاربران تناسب اندام معمولی را منصرف نمی کند. این یک گروه با بودجه بسیار بیشتر است ، اما شما فقط با 50 پوند / 50 یورو هزینه زیادی دریافت می کنید.

مسائل تجاری در حال انجام با چین باعث شده که مانند Huawei و Xiaomi جلوی بازارهای ایالات متحده را بگیرند.Huawei Watch GT 2 Pro بهترین مجموعه از ساعت های هوشمند Huawei را که دارای ارزش GT عالی است ، در بسته بندی ارائه می دهد که چیزی جز ارزان نیست. با این حال ، این نرم افزار به اندازه هوشمند Amazfit GTS 2 پیاده سازی نشده است ، بنابراین بسیاری از این ویژگی ها شما را مجبور به خواندن می کنند ، نه در هنگام خواب و نه در بیشتر موارد مفید.انکار نمی شود که Huawei Watch GT 2 Pro یک ساعت هوشمند زیبا و خوش ساخت است ، اما دو برابر قیمت GT 2e و با همان ویژگی ها و کاستی ها است.

Oppo Watch ما را غافلگیر کرده است ، نه تنها با داشتن یک اولین بازی جذاب و شایسته از Oppo ، بلکه همچنین یک نفس تازه برای Wear OS دارد.

گرچه این واضح است که یک ساعت Wear OS است ، اما بر خلاف هر ساعتی که قبلاً استفاده کرده ایم احساس می شود و این در واقع چیز خوبی است.این ویژگی از GPS ، ردیابی شنا و بسیاری از حالت های تمرینی برخوردار است ، اگرچه باز هم ، داده های ضربان قلب خیلی دقیق نبودند ، بنابراین یکی از ورزشکاران جدی نیست.عمر باتری ساعت مچی کوچکتر 41 میلی متری اوپو نیز در 24 ساعت انجام شد.با قیمت 229 پوند برای آنچه که ارائه می دهد گران است و بهترین گزینه برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی است که به اپل واچ چشم دوخته اند اما می خواهند آن را در خانواده Google نگه دارند.در حال حاضر تعداد زیادی ساعت هوشمند عالی برای انتخاب وجود دارد - اما بهترین پوشیدنی روی کاغذ ممکن است ساعت مناسب شما نباشد.

ما ساعت های هوشمند مورد علاقه خود را از بررسی های خود انتخاب کرده ایم و نه تنها بهترین ها را روی کاغذ آورده ایم ، بلکه آنهایی را که احساس می کنیم برای خریداران باهوشی مانند شما مناسب هستند.Apple Watch Series 6 با همیشه روشن و نوار قلب پیشرفته تر است ، اما Apple Watch SE ارزان قیمت تمام ویژگی های مورد علاقه ما را دارد و دارای برچسب قیمتی است که برای همه در دسترس است.این اپلیکیشن نسبت به سایر مارک های ساعت هوشمند ارزان قیمت نیز بسیار کمتر است.

ما از بررسی ساعت های هوشمند خود کاسته ایم و آنها را در یک خواندن تقطیر کرده ایم.Apple Watch SE جدید به سری 6 پیوست و اولین سری از ساعت های هوشمند اپل از سری 1 است - و شاید فقط مورد علاقه ما باشد.99 پوند هزینه دارد ، که با توجه به رقابت Huawei و Amazfit آن را در گران قیمت قرار می دهد.سری 3 هنوز با 199.

و فقط با گزینه های مورد آلومینیومی ارائه می شود.همه مواردی که باعث می شود ساعت هوشمند اپل واچ ساعت هوشمند مورد استفاده ما را روز به روز استفاده کند ، دارید.

هر دو اندازه از نمایشگرهای AMOLED استفاده می کنند که سیستم عامل پر جنب و جوش Tizen را نشان می دهد.به روزرسانی های اصلی عبارتند از: نوار قلب و فشار خون (که هر دو اکنون در ایالات متحده و اروپا موجود است) و یک سنسور SpO2 برای ردیابی اکسیژن خون.

برخی از اشتباهات را در دستگاه اندازه گیری ضربان قلب پیدا کردیم ، اما با ردیابی شنا و بسیاری از معیارهای در حال اجرا تحت تأثیر قرار گرفتیم.با این حال ، Galaxy Watch Active 2 با برخی از بهترین ویژگی های Galaxy 3 به روز شده است و با هزینه قابل توجهی کمتر به فروش می رسد.HIIT به طور خاص ، با حالت های ویژه برای جلسات EMOM و AMRAP ، افزایش یافته است و همچنین تکرارها را در تمرینات قدرتی هدایت شده ردیابی می کند.صفحه براق با وضوح 416 4 416 (Venu 2S دارای 360) 360 است) افرادی که توسط اپل واچ وسوسه می شوند را به خود جلب می کند ، اما Venu 2 بیش از یک هفته عمر باتری و یک سری معیارهای پیشرفته بهداشتی از جمله گاو نبض را ارائه می دهد.

در Venu 2 حدود 10 روز در حالت ساعت هوشمند (با همیشه روشن بودن صفحه و خاموش بودن نبض) ، 7 ساعت هنگام استفاده از ردیابی GPS و پخش موسیقی و 19 ساعت عمر باتری GPS خواهید داشت.طبق تجربه ما ، اگر از تعریف کامل ویژگی های آن استفاده کنید ، این 10 روز در حالت ساعت هوشمند کمی بلند پروازانه احساس می شود.به همین ترتیب ، ردیابی خواب به طور گسترده بهبود یافته است ، که همچنین به اندازه گیری انرژی باتری بدن می پردازد.افزایش مچ دست کمی نرم است و صفحه های ساعت و برنامه های ارائه شده در Connect IQ بسیار ابتدایی هستند.

توصیه می شوداکنون یک خانواده کامل از ساعتهای Amazfit GTS 2 وجود دارد - اما این GTS 2 Mini است که رای ما را می گیرد.

اولاً ، هیچ ویژگی کلیدی را از دست نمی دهد ، بنابراین همچنان ضربان قلب ، 60 حالت ورزشی ، GPS ، استرس و ردیابی خواب ، SpO2 و یک صفحه AMOLED دارید.99 پوند تقریبا نصف قیمت GTS 2 است.همچنین یک کلمه در مورد GTR 2.

این یک ردیاب خواب و گام مناسب است و نسخه Pro دارای الکسا و GPS است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی