مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

فروش سری Galaxy S21 بدون شارژر

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

با معرفی آیفون 12 ، اپل تصمیم گرفت آداپتور و هدفون را از جعبه خود خارج کند. پس از مدتی ، گزارش شد که آداپتور از قاب گوشی های سری Galaxy S21 برداشته شده است و اکنون تأیید در برزیل دوباره چنین مسئله ای را اعلام می کند.

پیش از این گزارشی به حذف هدفون از جعبه پرچمدار سامسونگ در آینده اشاره کرده بود. حتی در این صورت ، شرکت کره ای ممکن است یک کیسه هوا بی سیم در جعبه قرار دهد.

 

اگر به دنبال خرید تلفن سری آیفون 12 یا سایر تلفن های موجود در سری محصولات اپل مانند آیفون 11 ، آیفون XR و نسل 2 آیفون SE هستید ، باید آداپتور جداگانه برای آنها خریداری کنید. اکنون به نظر می رسد سامسونگ می خواهد همان کار را انجام دهد.

 

در حالی که شرکت ها همیشه از ایده های یکدیگر الهام گرفته یا کپی می کنند ، سامسونگ در موقعیت عجیبی قرار دارد. این شرکت اپل را به دلیل حذف آداپتور و هدفون از قاب گوشی خود مورد انتقاد قرار داد ، اما اکنون ممکن است قدمی در این راستا بردارد.

 

حذف سوییچ از جعبه سری Galaxy S21 هزینه های تولید را کاهش می دهد و سامسونگ می تواند در نرخ های تازه سازی صفحه بالاتر یا اجزای مودم 5G سرمایه گذاری کند. با این حال ، انتظار می رود یک شرکت کره ای مانند اپل دلیل این تصمیم را کمک به محیط زیست عنوان کند.

 

اگرچه ممکن است آداپتور یا هدفون را در قاب گوشی سری Galaxy S21 نبینیم ، اما در برخی کشورها سامسونگ ملزم است این لوازم جانبی را در جعبه قرار دهد. به عنوان مثال ، در برزیل ، اپل گوشی های آیفون با آداپتورهای آداپتور یا هدفون دسته ای را در فرانسه می فروشد.

 

این اولین بار نیست که سامسونگ چنین استراتژی ای را اتخاذ می کند. هنگامی که اپل با معرفی آیفون 7 تصمیم گرفت جک هدفون 3.5 میلی متری را از گوشی های خود حذف کند ، سامسونگ از آن انتقاد کرد اما پس از چند سال خبری از این درگاه در پرچمدار شرکت کره ای نبود.

 

در هفته های اخیر ، اطلاعات زیادی در مورد گوشی های پرچمدار نسل بعدی سامسونگ ، با اشاره به مشخصات آنها از جمله ویژگی های دوربین ، مشاهده شده است. همچنین به تازگی عکس های زنده منتسب به Galaxy S21 و S21 Ultra منتشر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۸
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی