مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی چینی است که در آن می توان هر نوع محصول را در محدوده محصولات خود مشاهده کرد. اگرچه شیائومی سود بیشتری از بخش تلفن های هوشمند کسب کرده است ، اما برخی از ابزارهای جالب باعث شده است تا این شرکت در زمینه زبان بیشتر شود و محبوبیت خود را کسب کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۵
کریم باوی

صادقانه بگویم ، خرید تلفن استفاده شده ، حتی اگر نکات بسیاری را هنگام انتخاب و خرید در نظر نگیرید ، می تواند باعث ایجاد مشکل یا حتی هدر رفتن پول شما شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۱
کریم باوی

Google با همکاری Parallels قصد دارد از برنامه های Windows در Chromebooks پشتیبانی کند ، اما شرکت چگونه می تواند به هدف خود برسد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۵
کریم باوی

پس از آنکه سازندگان تلفن های هوشمند موفق به استفاده از سوراخ هایی برای دوربین های سلفی در صفحه نمایش شدند ، موفقیت بزرگ بعدی در استفاده از دوربین های زیر صفحه نمایش حاصل می شود. در چنین پیکربندی ، دوربین سلفی در پشت یک صفحه نمایش OLED شفاف قرار دارد که با بسته شدن دوربین مانند نمای معمولی رفتار می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۳
کریم باوی


شیائومی با سری Redmi توانسته سهم زیادی از بازار تلفن میان رده را بدست آورد. Redmi Note 8 سال گذشته به بازار عرضه شد ، خیلی سریع تبدیل به یکی از پرفروش ترین تلفن های موجود در بازار شد و اکنون Redmi Note 9 این راه را ادامه می دهد.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۴
کریم باوی