مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

ایلان ماسک نامی است که همه درباره کامپیوتر ، فناوری و هوش مصنوعی می شنوند. دلیل آن این است که همه این موارد به کار ایلان ماسک مرتبط است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۶
کریم باوی

از عنوان اینستاگرام خود با یک لینک کسب درآمد کنید به نظر می رسد افراد مشهور و مشهور در اینستاگرام باید خود را برای بروزرسانی بزرگ آماده کنند. برای قرار دادن پیوند در زیرنویس اینستاگرام ، پول دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۴
کریم باوی


امشب ، مدیر عامل انویدیا ، جنسن هوانگ در یک رویداد رسمی آنلاین از نسل بعدی کارت های گرافیک معماری Ampere رونمایی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۷
کریم باوی


امشب گرافیک GeForce RTX 3080 معرفی شد تا به یک کارت گرافیک بی نظیر بازی 699 دلاری تبدیل شود. GeForce RTX 3080 از معماری گرافیکی Ampere استفاده خواهد کرد که سرانجام به بازار بازی معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۶
کریم باوی

Spaces همان شرکتی است که برای آزمایش واقعیت مجازی و بدون محدودیت در حرکت ، شبیه به آنچه Void در دوران قبل از Corona پیشنهاد کرده است ، کار کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۸
کریم باوی

قانون مور که توسط گوردون مور ، بنیانگذار اینتل معرفی شده است ، اظهار می دارد که تعداد ترانزیستورهای موجود در تراشه های منطقه ثابت پس از 24 ماه تقریباً دو برابر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۶
کریم باوی

یک مهندس ارشد سابق اپل می گوید دولت ایالات متحده مخفیانه iPod را به یک "پیشخوان گیج" تبدیل کرده است. به بیان دقیق تر ، چند سال پیش یک پیمانکار بزرگ دفاعی آمریکایی یک iPod را به یک دستگاه مخفی تبدیل کرد که ممکن است به عنوان پیشخوان Geiger در خدمت باشد.

فقط چهار نفر در اپل این را می دانند. در حقیقت ، برای مدت زمانی خاص در سال 2005 ، اپل به پیمانکاران دولت آمریکا اجازه داد که روی نسخه های سفارشی iPod در دفاتر شرکت کار کنند. عملکرد اصلی یک iPod اختصاصی هرگز مشخص نشده است و هنوز هیچ کس از هدف ساخت این دستگاه خبر ندارد.

داستان ساخت یک iPod سفارشی به روایت دیوید شار ، که یک شخص قابل اعتماد محسوب می شود. دیوید شیر نقش بسیار مهمی در توسعه iPod اپل ایفا کرد و وی قطعاً رازهای درونی این شرکت را می داند. تونی فیدل معروف به "ابو آی پاد" ادعاهای دیوید لیون را تأیید می کند.

در قسمت اول سخنان خود ، شیر توضیحات مختصری از فعالیت های خود در اپل ارائه داد:

  اپل پروژه iPod را در سال 2001 آغاز کرد و من دومین مهندس نرم افزار بودم که اپل را برای این پروژه استخدام کردم. تیم بازاریابی اپل در آن زمان نام محصول نهایی را انتخاب نکردند و ما از این محصول به عنوان P68 نام بردیم. اولین مهندس نرم افزار استخدام شده توسط اپل بعداً به عنوان مدیر نرم افزار iPod منصوب شد. این او بود که به من مأموریت ویژه ای اختصاص داد. من یک فایل iPod و سپس پایگاه داده SQLite نوشتم که تمام موسیقی ها را ردیابی می کرد. با گذشت زمان ، من تقریباً روی هر قسمت از نرم افزارهای iPod کار کرده ام ، به جز رمزگذارهای صوتی که فایلهای MP3 و AAC را به محتوای صوتی تبدیل کرده اند.

دیوید شر که در مصاحبه ای با TidBITS صحبت کرده است ، جزئیات بیشتری را در مورد تبدیل iPod به پیشخوان Geiger ارائه می دهد:

  اواخر سال 2005 یک روز کسل کننده بود. من برای سال آینده روی میز کارم نشسته بودم که در کد iPod تایپ می کردم. مدیر برنامه iPod ، رئیس من ، ناگهان بدون اینکه در را بکوبد وارد اتاق شد و در را پشت سر خود بست. او مستقیم به نقطه نظر خود رفت و به جزئیات نپرداخت. مدیر برنامه iPod به من گفت: "من یک مأموریت ویژه برای شما دارم." رئیس شما در این باره چیزی نمی داند. دو مهندس وزارت انرژی ایالات متحده در ساخت iPod ویژه کمک کردند. شما فقط گزارش کارت را به من بدهید ... "

  با این حال ، مهندسین کارمند وزارت انرژی ایالات متحده نبودند. آنها برای یک شرکت فرعی بختل کار می کردند. بچل یکی از بزرگترین پیمانکاران دفاعی وزارت انرژی ایالات متحده است (پیمانکار دفاعی شرکتی است که محصول یا خدمات خود را به یک آژانس نظامی یا اطلاعاتی دولت ارائه می دهد). دو مهندس درگیر می خواستند قطعات سخت افزاری اختصاصی را به iPod اضافه کنند ، به طوری که با استفاده از آن می توان داده ها را روی دیسک iPod ضبط و ذخیره کرد. به طریقی درک این مسئله آسان نیست. با این حال ، iPod مورد نظر باید شبیه یک iPod معمولی بود و مانند یک iPod معمولی عمل می کرد. آنها همه کارها را خودشان انجام دادند. وظیفه من این بود که هر کمکی که به اپل نیاز داشتند را به آنها ...

  فقط چهار نفر در اپل از این پروژه مخفی اطلاع داشتند. من ، مدیر برنامه iPod ، معاون رئیس iPod و معاون ارشد تیم سخت افزار Apple است.

دیوید شار می گوید وظیفه وی اطمینان از این است که مهندسان بچل آموزش لازم را برای اضافه کردن قطعات سخت افزاری به iPod و منابع دسترسی داشته باشند. به همین دلیل ، او هرگز نفهمید که هدف اصلی این پروژه اضافه کردن یک قطعه سخت افزار به یک iPod است. داستانی که اسد می گوید مانند فیلم جاسوسی است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۴
کریم باوی