مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

Google Translate با 143 میلیارد کلمه ترجمه روزانه

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ

گوگل در طول سال های فعالیت خود لیستی از خدمات محبوب و مفیدی را ارائه داده است که بسیاری از کاربران روزانه از آنها استفاده می کنند. این خدمات شامل سرویس هایی مانند YouTube ، موتور جستجوی Google ، Gmail و موارد مشابه است.

اما یکی از محبوب ترین و مفیدترین سرویس های گوگل برای کاربران Google Translator است که کاربران میلیاردها بار در روز از آن استفاده می کنند.

طبق نظرسنجی ها و گزارش ها ، Google Translate 143 میلیارد کلمه در روز ترجمه می کند و این تعداد هر روز در حال افزایش است. همانطور که می دانید ، این سرویس قادر است کلمات ، جملات و اسناد متنی را به بیش از 100 زبان ترجمه کند.

از آنجا که مسافران هنگام سفر از Google Translate استفاده می کنند ، تبلیغات در هتل ها ، رستوران ها و جاذبه ها می تواند کاربران را به خود جلب کند. همچنین آگهی هایی برای آموزش زبان و راهنمای سفر وجود دارد.

Google Translate در طی سالهای گذشته عملکرد بهتری داشته و ترجمه دقیق و دقیق تری را در اختیار کاربران قرار داده است. لازم به ذکر است که این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود و در حال حاضر بدون هیچ گونه تبلیغاتی ارائه می شود.

گوگل 12 سال پیش سرویس ترجمه را راه اندازی کرد و با گذشت سالها ، قابلیت ها و ویژگی های آن پیشرفته تر و هوشمندتر شده است. Google Translator اکنون قادر است متن های مختلف را به صورت فوری ترجمه کرده ، تصاویر متنی را با کمک دوربین هوشمند ترجمه کند و همچنین می تواند معنای سیگنال های رانندگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

اما باید بگوییم که این سرویس از نظر سرمایه گذاری و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود که هنوز توسط گوگل در این زمینه آغاز نشده است.

این احتمالاً حوزه بعدی فعالیت Google خواهد بود و تبلیغات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته شایان ذکر است که تبلیغات می تواند برای کاربران آزار دهنده باشد و از محبوبیت این سرویس بکاهد.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی