مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

انتخاب ساعت هوشمند برای خرید از بسیاری جهات همان انتخاب ساعت مچی معمولی است. برخلاف تلفن هایی که در طول روز بیشتر اوقات در جیب شما هستند ، یک ساعت هوشمند همیشه در دست شماست و باید زیبا و زیبا باشد. به طور کلی ، در ساعت های هوشمند ظاهر تا حدی مهمتر از مشخصات سخت افزاری است.
 
گوگل ، صاحب سیستم عامل Android Wear ، به شرکت های ساعت هوشمند اجازه نمی دهد تغییرات زیادی در سیستم عامل ایجاد کنند و فقط به آنها امکان نصب نرم افزار را می دهد. بنابراین سیستم عامل اندروید تقریباً در همه ساعت های هوشمند مشابه است.
 
تمام ساعت های هوشمند زمان را نمایش می دهند ، تعداد گام ها و ضربان قلب را شمارش می کنند ، اعلان های نمایش را نشان می دهند و با تلفن ها سازگار و متصل هستند.
 
ساعت های هوشمند مختلفی وجود دارد. برخی از آنها بیشتر مناسب ورزش هستند ، برخی گران ترند و قیمت گوشی بسیار گران است و برخی از آنها طراحی جذابی دارند.
 
فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند یک ساعت هوشمند خوب بسازد ، بنابراین انتخاب تنها یک ساعت هوشمند مناسب برای هر کار امکان پذیر نیست. ساعت های هوشمند خوب زیادی وجود دارد و انتخاب آنها سلیقه ای است و هرکسی باید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کند. در لیست راهنمای بهترین ساعت های هوشمند متناسب و ارزشمند متنوعی را ارائه داده ایم.
 
 
1. زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی: Huawei Watch
 
Huawei Watch ساعتی با سرعت کار خوب و چندین سنسور است و همچنین بسیار سبک است. 
از زمان راه اندازی این ساعت بیش از دو سال می گذرد اما هنوز هم زیباترین ساعت هوشمندی است که می توانید پیدا کنید. اکنون ساعت هوشمند جدیدی که دارای Andriod Wear OS 2 است نیز سنگین و حجیم است ، اما این ساعت زیبا ، ظریف و سبک است. طراحی زیبای این ساعت باعث شده تا با هر لباسی که می پوشید ترکیب شود و بد به نظر نرسد.
  
ضخامت ساعت 42 میلی متر و صفحه نمایش آن 1.4 اینچ است و ممکن است برای برخی از افراد کمی بزرگ باشد. همچنین نسخه زنانه این ساعت تزیین شده جواهرات نیز 44 میلی متر است. البته لبه های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش این گوشی وجود دارد.
بند این ساعت را می توانید با هر دستبند 18 میلی متری تعویض کنید. این ساعت بسیار سبک است و در هنگام ورزش و سایر فعالیت ها مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند.
 
مطمئناً با خرید ساعت Huawei نمی توانید از جدیدترین فناوری و قابلیت ها بهره مند شوید و این ساعت از Android Pay پشتیبانی نمی کند. البته این ساعت ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند و عمر باتری خوبی دارد. ساعت هوشمند به Android Wear 2 نیز به روز می شود و ویژگی های دستیار Google ، Google Fit و Play Store به آن اضافه می شوند.
 
  
بهترین ساعت هوشمند ارزان ZTE کوارتز
 
ساعت هوشمند ZTE Quartz بزرگ است و شاید برای برخی از افراد مناسب نباشد اما ارزان و مقرون به صرفه است.
 
بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی را در سایت کوک باش ببینید و از لیست قیمت خرید ساعت هوشمند اندرویدی که وجود دارد استفاده کنید. در سایت کوک باش مش می توانید انواع قیمت ساعتهای عقربه ای - ساعت دیجیتالی - ساعت هوشمند - ساعت دیواری و ساعت رومیزی را مشاهده کنید.
 
قیمت اکثر ساعت های هوشمند بین 250 تا 300 دلار است. همچنین ، اگر آنها توانایی آنلاین شدن داشته باشند ، سیم کارت بیش از 350 دلار هزینه دارد. اما ساعت هوشمند ZTE Quartz با قیمت 192 دلار نه تنها یک ساعت هوشمند کامل با نسخه است 2 Android Wear ، اما همچنین دارای اتصال اینترنت 3G است.
 
حتی اگر اتصال اینترنت برای شما مهم نباشد ، با نسخه 2 سیستم عامل Android هیچ ساعت هوشمندی پیدا نخواهید کرد و قیمت آن زیر 200 دلار است. مانند دیگر ساعت های هوشمند Android 2 ، ZTE Quartz کمی بزرگ است ، اگرچه محیط صفحه نمایش نه آنقدر بزرگ این ساعت فلزی است و دارای بلندگوی قدرتمندی است که برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس مناسب است.
  
همانطور که یک بار اشاره کردیم ، این ساعت از اتصال 3G پشتیبانی می کند اما از 4G پشتیبانی نمی کند. اما کیفیت اتصال و مرور وب تفاوت زیادی با 4G ندارد. از معایب این ساعت می توان به کمبود ویژگی Android Pay اشاره کرد. همچنین سنسور ضربان قلب ندارد. مطمئناً نمی توانید ساعت هوشمند Android Wear نسخه 2 گرانتر از این ساعت را پیدا کنید.
 
 
بهترین زمان برای ورزش: Huawei Watch 2 Classic
 
Huawei Watch 2 یک ساعت مناسب با Android Ver 2 است ، اما ویژگی های زیادی ندارد که می تواند خیلی بهتر از رقبای خود باشد. 
 
هر ساعت هوشمند همراه Android نسخه 2 دارای برنامه Google Fit است که شمارش گام ها را محاسبه می کند و مقدار کالری سوزانده شده را محاسبه می کند. اما همه ساعت ها به ورزش اختصاص ندارند. Huawei Watch 2 بهترین ساعت برای ورزشکاران است.
 
هواوی علاوه بر سنسورهای ضربان قلب ، GPS و NFC ، نرم افزارهای مختلف مربوط به ورزش را در این ساعت نصب کرده است. به عنوان مثال ، این ساعت دارای یک نرم افزار اختصاصی برای کنترل ضربان قلب است که ضربان قلب شش ساعت قبل و همچنین ضربان قلب قبلی را نشان می دهد.
 
برنامه ای به نام Daily Tracking بر روی این ساعت نصب شده است که فعالیت های شما را ضبط و بایگانی می کند. همچنین یک برنامه به نام Workout در این ساعت نصب شده است که به شما کمک می کند تا تمرینات خود را برنامه ریزی کرده و فعالیت های خود را کنترل کنید.

منبع
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی