مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

ارائه کارت گرافیک Nvidia RTX 3000

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ


امشب ، مدیر عامل انویدیا ، جنسن هوانگ در یک رویداد رسمی آنلاین از نسل بعدی کارت های گرافیک معماری Ampere رونمایی کرد.

با راه اندازی کارت گرافیک های RTX 3000 انویدیا ، مانند گذشته ، انویدیا ابتدا دو کارت گرافیک پیشرفته GeForce RTX 3090 24 GB GDDR6X و GeForce RTX 3080 10 GB GDDR6X و به دنبال آن کارت های ارزان قیمت RX 8 مانند GeFor 3070 GDDR6 در بازار عرضه خواهد کرد. تمام کارت های گرافیک Nvidia نسل جدید از PCIe Gen.4 و آخرین ویژگی Direct X12 سطح 12_2 پشتیبانی می کنند.

آینده بازی با فناوری RTX

وقتی انویدیا RTX را در نسل 2000 خود معرفی کرد ، فقط یک یا دو بازی می توانستند از این ویژگی استفاده کنند. بسیاری از منتقدان و طرفداران AMD در آن زمان معتقد بودند RTX گزینه مناسبی نیست و شکست خواهد خورد. اما تعداد بازی هایی که از این فناوری استفاده می کنند هر روز در حال افزایش است و با اخباری که امشب توسط انویدیا در پیش کنفرانس سری 3000 اعلام شد ، فناوری انویدیا رفلکس قرار است تاخیر در بازی های آنلاین رقابتی را کاهش دهد. . انویدیا در آینده این ویژگی جدید RTX را با جزئیات بیشتری توضیح خواهد داد. آنچه مسلم است این است که آینده بازی های رایانه ای گرافیک های مجهز به RTX است.

در حال حاضر ، Apex Legends ، Call of Duty: Warzone ، Fortnite و Valorant از فناوری Nvidia Reflex پشتیبانی خواهند کرد که تاخیر تا 50٪ را کاهش می دهد.

استاندارد جدید انویدیا برای مانیتورهای بازی

داشتن صفحه نمایش خوب در بازی های آنلاین رقابتی ، هم برای گیمرها و هم برای گیمرها بسیار مهم است. یک صدم ثانیه تأخیر در دیدن دشمن ، واکنش بازیکن را به تأخیر می اندازد و این فقط تا پیروزی دشمن کافی است. به همین دلیل انویدیا با معرفی کارت های گرافیک 3000 آمپر ، از استاندارد جدید خود برای فناوری G-SYNC برای نمایشگرهای بازی رونمایی کرد. این استاندارد برای نمایشگرهای بازی به یک پنل IPS دو موتوره ، سرعت تازه سازی چشمگیر 360 هرتز و فناوری Nvidia Reflex Latency Analyzer نیاز دارد.

فناوری Nvidia Reflex Latency Analyzer حرکات ماوس را مستقیماً اندازه گیری کرده و مستقیماً روی خروجی پیکسل صفحه اعمال می کند. این ویژگی ها تاخیر کلی را کاهش می دهد و به بازیکن در پیروزی و شکست دشمنان کمک می کند. برای اولین بار ، انویدیا از خروجی HDMI با نسخه استاندارد 2.1 استفاده خواهد کرد تا کاربران بتوانند به راحتی فقط با یک کابل HDMI خروجی 8K 60Hz یا 4K 120Hz را تجربه کنند.

 

منبع خبر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۲
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی