مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

جعبه بوکس و نگاهی دقیق تر به Xiaomi Redmi Note 9

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ


شیائومی با سری Redmi توانسته سهم زیادی از بازار تلفن میان رده را بدست آورد. Redmi Note 8 سال گذشته به بازار عرضه شد ، خیلی سریع تبدیل به یکی از پرفروش ترین تلفن های موجود در بازار شد و اکنون Redmi Note 9 این راه را ادامه می دهد.

  

قیمت Redmi Note 9 در حال حاضر بین 5 تا 5/5 میلیون تومان است که با توجه به شرایط فعلی بازار رقمی معقول است. این گوشی همچنین دارای دو خواهر و برادر بزرگتر ، Redmi Note 9 Pro و Pro Max است که از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند. همچنین دو مدل دیگر در بازار با نام های Redmi Note 9S و 9S Pro وجود دارد.

از ویژگی های اصلی Redmi Note 9 می توان در طراحی زیبا ، دستگاه های ارگونومیک ، دوربین های حرفه ای و باتری با ظرفیت بالا خلاصه کرد. این گوشی با حاشیه کمی در اطراف صفحه نمایش و دیافراگم دوربین سلفی از جمله محصولات زیبایی موجود در بازار است.

 دوربین چهار گوش مستطیل نیز در وسط قسمت پشتی قرار گرفته است تا تعادل گوشی باعث ایجاد مزاحمت در جدول نشود. برخلاف نسل قبلی ، شیائومی از پنل پشتی پلاستیکی استفاده کرده است که البته از کیفیت و رنگ آمیزی جذابی برخوردار است ، به خصوص این رنگ سبز و آبی که شیائومی آن را "جنگل های سبز" می نامد.

 با وجود بدنه پلاستیکی ، این گوشی کمی بیشتر از حد انتظار وزن دارد و با ابعاد نسبتاً بزرگ آن ، به Redmi Note 9 نمیتوان نمره کاملی راحت داد.

از نظر دستگاه ها ، ما با یک تلفن نسبتاً قدرتمند سروکار داریم. شیائومی در Redmi Note 9 از چیپست MediaTek Helio G85 به همراه 4 GB RAM و 128 GB حافظه داخلی استفاده کرد که ترکیبی مناسب برای استفاده روزمره و تا حدودی بازی ها است. البته برای ارزیابی توان تلفن ها به زمان بیشتری نیاز داریم.

علاوه بر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین های ماورایی بسیار گسترده ، ماکرو و عمق میدان نیز داریم که کیفیت آن هنوز قابل تفسیر نیست. دوربین ماکرو این گوشی مجهز به فوکوس اتوماتیک است تا کمی از نزدیک عکس گرفتن از آن را آسانتر کند.

 یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی Redmi Note 9 5020 میلی آمپر ساعت است.

 

https://vidane.blogsky.com/1399/05/05/post-24/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82-%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%87-Xiaomi-Redmi-Note-9

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۵
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی