مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

صادقانه بگویم ، خرید تلفن استفاده شده ، حتی اگر نکات بسیاری را هنگام انتخاب و خرید در نظر نگیرید ، می تواند باعث ایجاد مشکل یا حتی هدر رفتن پول شما شود.

صحت گوشی را بررسی کنید

اولین و مهمترین موردی که هنگام خرید گوشی استفاده شده باید در نظر بگیرید صحت این گوشی است. قطعاً امکان فروش نام تلفن اصلی به عنوان تلفن جعلی برای شما وجود دارد! به طور کلی ، بسیاری از افراد ، به ویژه کسانی که اطلاعات کافی در مورد تلفن های همراه ندارند ، نمی توانند بگویند که یک تلفن اصلی یا جعلی است. به همین دلیل بهتر است از متخصصان این حوزه بخواهید سلامتی موبایل را تعیین کنند.

همه ما می دانیم که متأسفانه سرقت های زیادی در طول روز وجود دارد و تلفن های همراه یکی از سرقت ترین دستگاه ها هستند. البته ، پس از سرقت تلفن ، آنها آن را می فروشند؛ بنابراین شما باید حتماً یک تلفن بی دست و پا خریداری کنید! به همین دلیل بهتر است در زمان خرید از فروشنده بخواهید فاکتور فروش ، جعبه تلفن و سایر موارد مشابه را برای شما فراهم کند.

سلامتی و ظاهر گوشی را بررسی کنید

یکی از مهمترین معیارهای خرید گوشی استفاده شده این است که کالایی که می خواهید سلامت و ظاهر تلفن همراه است. به طور کلی ، ما پیشنهاد می کنیم ابتدا ظاهر گوشی را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. پس از آن ، کمی با خود تلفن کار کنید تا ببینید آیا این گوشی از نظر برنامه و عملکرد از نظر مطلوبی برخوردار است. برای انجام این کار ، وارد منوی کاربر شوید و سرعت باز شدن هر برنامه را آزمایش کنید.

اثر انگشت تلفن را تأیید کنید

امروزه بسیاری از تلفن ها علاوه بر Face ID ، دارای ویژگی های اثر انگشت هستند. با کمک این روش ها ، کاربر می تواند امنیت گوشی خود را دو برابر کند. به همین دلیل ، اگر به دنبال تلفن استفاده شده با این ویژگی ها هستید ، باید مطمئن شوید که این گزینه ها صحیح است. بنابراین قبل از خرید تلفن همراه خود ، اثر انگشت و Face ID خود را در مقابل فروشنده بررسی کنید.

نحوه انتقال مالک تلفن استفاده شده

لازم به ذکر است که سیستم ثبت نام یکی از مهمترین و مهمترین طرح هایی است که امروزه برای مقابله با قاچاق و واردات غیرقانونی اجرا می شود. به همین دلیل ، اگر قصد خرید تلفن هندزفری را دارید ، باید مراحل انتقال مالکیت را به خوبی دنبال کنید تا در نهایت بتوانید صاحب اصلی گوشی شوید و سیم کارت را در گوشی قرار دهید. با این کار می توانید با خیال راحت از تلفن خود کار کرده و از آن استفاده کنید.

سیم کارت را وارد کرده و تلفن را تست کنید

قبل از خرید تلفن استفاده شده ، بهتر است سیم کارت را درون گوشی وارد کرده و آنتن آن را چک کنید ، زیرا ممکن است به دلیل هرگونه نقص فنی یا مشکلی در تلفن همراه ، در کمیت آنتن ایجاد شود. در نتیجه ، این محصولات دیگر به شما آسیب نمی رساند. به همین دلیل با چک کردن آنتن گوشی احساس راحتی می کنید که تلفن همراه استفاده شده شما مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

قیمت گوشی را بررسی کنید

اگر تصمیم به خرید یک تلفن استفاده شده دارید ، بهتر است قیمت جدید را برای همان گوشی بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که قیمت مدل استفاده شده منطقی است ، زیرا در برخی موارد تفاوت زیادی بین تلفن های استفاده شده و جدید و در بعضی موارد وجود ندارد. نتیجه شما می توانید یک مدل جدید را بدون پرداخت هزینه کمی خریداری کنید.

 

https://www.bloglovin.com/@hoseyn3/6011171

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی