مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

مطالب روز دنیا

اگر به اخبار روز دنیا نیاز دارید ما را دنبال کنید

■ خرید شرکت Spaces توسط اپل

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸ ق.ظ

Spaces همان شرکتی است که برای آزمایش واقعیت مجازی و بدون محدودیت در حرکت ، شبیه به آنچه Void در دوران قبل از Corona پیشنهاد کرده است ، کار کرده است.

این شرکت در آن روزها از DreamWorks جدا شد و اولین پروژه آنها یک بازی VR با مضمون Terminator با حداکثر چهار بازیکن بود. اما نکته جالب در مورد این بازی ، ردیابی چهره است که تفاوت آن بین بازی های این شرکت و سایر بازی های واقعیت مجازی است.


قبل از شروع بازی Spaces ، صورت شما با دوربین دیواری اسکن می شود. سپس اطلاعات چهره شما درباره شما در بازی پوشانده می شود ، بنابراین بازیکنان در دنیای مجازی کاملاً با شما بازی می کنند.

این ویژگی ممکن است کاملاً دقیق نباشد ، اما ویژگی خلاقانه و اعتیاد آور به تجربه بازی مجازی VR اضافه می کند.


در طول همه گیر جهانی کروناویروس ، اسپیس ها مجبور شدند تجارت های دنیای واقعی خود را تعطیل کنند و تلاش های خود را برای ماندن در بازار تجارت تنظیم کنند ، که در نهایت همه آنها ناکام ماندند. اما او از فناوری اسکن چهره استفاده کرد و بستری را ایجاد کرد تا یک نماد مجازی و یک حضور مجازی با چهره خودش جمع کند.


با توجه به علاقه اپل به اسکن چهره و نمایش گلیف های متحرک ، به نظر می رسد که اپل مسیر صحیحی را برای خرید Spaces انتخاب کرده است.

ممکن است شما از تیم Spaces استفاده کنید تا تلاش های فعلی خود را در فضای VR / AR به طور گسترده انجام دهید ، یا از فناوری آنها برای تقویت FaceTime با کاراکترهای مجازی استفاده کنید.

 

http://7gandom.b88.ir/post-169900.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی